Szanowni Klienci! Mamy ważne informacje dot. naszej działalności w czasie trwającej kwarantanny! Zobacz

Serwis

serwis3

Wszyscy pracownicy serwisu posiadają komplet narzędzi pozwalający na naprawy oraz montaż poszczególnych podzespołów kotłów i podgrzewaczy wody. W skład nich wchodzą komplety kluczy, wkrętaków, elektronarzędzia, oraz specjalistyczne narzędzia serwisowe do prac przy urządzeniach kotłowych.

Samochody serwisowe wyposażone są w zestaw niezbędnych części zamiennych liczący około 700 pozycji. Zawiera on elementy i podzespoły automatyki, palników, oraz wyposażenia kotłów firmy Viessmann produkowanych od lat 80 -tych do chwili obecnej. Gwarantuje to stuprocentową skuteczność w realizacji zleceń serwisowych.

Podstawą sprawnie przeprowadzonych prac jest właściwa i precyzyjna diagnostyka urządzenia. Jest ona przerowadzana przy użyciu odpowiednich urządzeń elektronicznych. Należą do nich : wysokiej klasy analizator spalin, elektroniczne mierniki ciśnienia i temperatury, multimetr do pomiarów elektrycznych, oraz przenośny laptop wraz z oprogramowaniem diagnostycznym do regulatorów i systemu zdalnego nadzorowania pracy kotłowni.

serwis24

Biuro Obsługi Klienta
ul. Gdyńska 31/33, Poznań
PN – PT 8.00 – 16.00
Sobota 8.00 – 12.00
Email: 24@serwis-24.pl
Tel: +48 691 24 24 24

 

Szanowni Klienci!

 

Stanęliśmy w obliczu niecodziennej sytuacji . z uwagi na obecną sytuację epidemiologiczną, wdrożyliśmy specjalne procedury w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników.

Z tego względu kontakt z nami w najbliższych dniach może być utrudniony i  dlatego w pierwszej kolejności zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

Cały czas jesteśmy do Państwa dyspozycji, na bieżąco śledzimy sytuację i służymy profesjonalną pomocą. W trosce o Państwa bezpieczeństwo dostosowujemy się do okoliczności oferując m.in. możliwość odbycia telekonferencji.

 

Pozostańmy w kontakcie:

Łukasz: 512-014-334

Krystian: 512-014-336